Hej!


Mitt namn är Tove och jag är 20 år. Mitt intresse för fotografering har funnits så länge jag kan minnas, mer eller mindre aktivt.
I våras gick jag ut gymnasiet där jag gick inriktning foto, film & grafisk design.

Ett annat starkt intresse som jag har är ridningen.
Jag har en islandsvalack som jag nyss har kvalat till SM med, mycket av min tid går till träningen inför det.

Andra saker som jag tycker om är mina vänner,
mina katter, att laga och äta god mat
och ha mysiga filmkvällar med de som jag tycker om.



Nyponbuske







Samma bild med lite olika redigering.
På den första bilden har jag lagt ett varmt filter, på den andra bilden ett kallt filter.
I dessa har jag dessutom jobbat lite med kurvor.
Den tredje bilden är oredigerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback